/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


(87.03 KB 528x960 oj chuj.jpg)
(11.66 KB 251x201 apu fast marketer.jpeg)
Brodowski 07/18/2017 (Tue) 10:49:59 [Preview] No. 12646 [Reply] [Last 50 Posts]
a message is mandatory


Rzeczywistość 07/18/2017 (Tue) 11:06:23 [Preview] No. 12648 del
(34.69 KB 220x238 1362915944818.jpg)
Każdy ma prawo być kim chce Brodowski. Miłość jest silniejsza od nienawiści, pamiętaj.


Brodowski 07/18/2017 (Tue) 13:06:06 [Preview] No. 12651 del
(107.11 KB 800x504 1492119446001.jpg)
>>12648
YY a nie było tam przypadkiem dziecka które jest własnoscią rodziców?


Rzeczywistość 07/18/2017 (Tue) 14:13:13 [Preview] No. 12652 del
(37.19 KB 665x437 a226b092.jpg)
>>12651
Rodziców, a nie matki i jakiejś kobiety :)


Anonymous 08/14/2017 (Mon) 08:31:00 [Preview] No. 13157 del
>>12646
Co za zbieg okoliczności!



(1.14 MB 818x1000 twarze.png)
Heh Rzeczywistość 07/18/2017 (Tue) 01:02:16 [Preview] No. 12639 [Reply] [Last 50 Posts]
24 maj 2008 - pierwsze porządne naćpanie acodinem, początek piwniczenia
2011 - pierwsze mxe, początki foliarstwa
2014 - opiaty czwartkowe, wyjście ze spierdolenia xD
2014 - 2008 = 6
2008, 2011 i 2014 razem dają 3
3 jest perfekcyjną liczbą
teraz jest 2017 i technicznie powinien to być rok przełomowy, ale wykracza poza 3, więc nie można traktować go jak poprzednich, jest to nowa jakość
24 lata = 2+4 = 6
15 = 1+5 = 6
24 maj - pierwszy acodin, 24 lata - początek i koniec, zamykają się w tej samej liczbie, która daje 6
3 - 6 - 9
3 - pierwszy etap rozpoczęty piwniczeniem, a zakończony istotnym wyjściem ze spierdolenia
6 - drugi etap
16 lipca nastąpiło wzięcie kody, które uświadomiło mi, że styl życia stoika jest wszystkim

Drugi etap będzie etapem wygrywu i stoicyzmu. Zapiszcie ten post. Heh
4 posts and 3 images omitted.


Anonymous 07/18/2017 (Tue) 14:25:10 [Preview] No. 12653 del
Rzeczywistość - 13 liter
Jan Paweł Drugi - 13 liter


Czwarty 07/19/2017 (Wed) 20:08:46 [Preview] No. 12668 del
prawiczek = 9 liter
9 = 3 x 3 czyli dwie perfekcyjne liczby
PRZYPADEK???


Rzeczywistość 07/19/2017 (Wed) 20:39:02 [Preview] No. 12670 del
(1.74 MB 240x180 131073119694.gif)
>>12668
mózg rozjebany XD
i takie wtf


Anonymous 07/21/2017 (Fri) 00:49:14 [Preview] No. 12688 del
>>12668
3 razy 3, czyli TRZY TRÓJKI, 3 + 3 + 3


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 15:05:31 [Preview] No. 13132 del
>>12641
Życzę ci udanej śmierci



(816.18 KB 797x915 1431211130246.png)
Czwarty 07/21/2017 (Fri) 11:07:17 [Preview] No. 12690 [Reply] [Last 50 Posts]
a fucked up childhood that's why the way I am
it's got me in the state where I don't give a damn
somebody help me but nah they don't hear me tho
I guess I'll be another victim of the ghetto


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 15:02:35 [Preview] No. 13131 del
>>12690
Feels true,man



(10.55 KB 225x225 żaba47.jpg)
Czwarty 07/26/2017 (Wed) 19:16:04 [Preview] No. 12799 [Reply] [Last 50 Posts]
jak zarobić żeby się nie narobić?
1 post omitted.


Irek 07/27/2017 (Thu) 07:08:55 [Preview] No. 12804 del
>>12799
sprzedawać fake gacie


Star 07/27/2017 (Thu) 10:43:35 [Preview] No. 12807 del
korepetycje


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 12:43:39 [Preview] No. 13121 del
>>12801
Lepiej wuefu.Tacy to kurwa niec nie robią lenie kurwa tylko siedzą i jęczą pizdy jebane normiki


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 13:32:34 [Preview] No. 13127 del
>>13121
Z tego co wiem to najpierw trzeba skończyć AWF a dla Czwartego to może być problem xD


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 14:22:42 [Preview] No. 13130 del
>>13127
Praktycznie to stanowi jedyny problem w zostaniu nauczycielem WF.Trzeba mieć jakąś tam kondycję.



Brodowski 07/23/2017 (Sun) 12:20:08 [Preview] No. 12738 [Reply] [Last 50 Posts]
https://youtube.com/watch?v=NoxEsCMWIoY [Embed]
>chodzenie do znachorów, kręgarzy(aka chiropraktyków),homeopatów, bioenergoterapeutów, urynoterapeutów xD
o kurwa starzy jak mozna byc tak głupim żeby wierzyć w medycyne alternatywną, yyy to taka sama medycyna jak konwencjonalna tylko nie podlegająca żadnej weryfikacji,badaniom xDDD
przestroga płaskie słodkie ciasto na pierwszym planie
2 posts and 3 images omitted.


Anonymous 07/23/2017 (Sun) 22:09:45 [Preview] No. 12747 del
>nie podlegająca żadnej weryfikacji,badaniom
dlaczego? bo w interesie i celem zachodniej cywilizacji nie jest badanie medycyny naturalnej, tylko właśnie zepchnięcie jej na margines i czarny rynek, stwarzając pole do działania pseudoszamanom i innym oszustom, ośmieszając medycynę naturalną w opinii publicznej zgodnie z planem.


Czwarty 07/23/2017 (Sun) 22:41:27 [Preview] No. 12748 del
>>12747
jest jedna medycyna, nie ma sztucznej i naturalnej
evidence based medicine czerpie garściami z "natury" oraz laboratoriów, to co nie działa i jest odrzutem to potem wciskają ci szamani za ciężki hajs xD
daję 6/10 bo ktoś może się nabrać


Gnijący 07/23/2017 (Sun) 23:16:30 [Preview] No. 12753 del
(139.26 KB 1132x722 _MG_0234.JPG)
Co wy w kręgarzy nie wierzycie?
Przecież to jak masaż


Brodowski 07/23/2017 (Sun) 23:59:45 [Preview] No. 12758 del
>>12747
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zio%C5%82olecznictwo
>przynajmniej 7.000 związków chemicznych współczesnej farmakopei pochodzi z roślin
ok. 24% nowoczesnych leków stosowanych w Stanach Zjednoczonych jest pozyskiwanych z roślin
>>12753
chiropraktyka to scam.


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 14:10:59 [Preview] No. 13129 del
>>12738
medycyna alternatywna miała sens tylko kurwa w średniowieczu a nie teraz w tym świecie w którym żyjemy.To kit,wciskany staruszkom przez telezakupy etc. by naciągnąć na wydawanie ton kasy na gówno.



(343.42 KB 1144x763 _MG_0034 - Kopia.JPG)
oficjalny soundtrack do tematu
https://youtube.com/watch?v=cMyHm2nxTi4 [Embed]

Lato, sierpień 2015 słońce grzeje i podgrzewa atmosferę. Jesteśmy na łące w lesie podburzańskim. Do lasu prowadzi prosta droga, przy niej są nowe domy nowobogackich, każdy w inny stylu, ale mało który zachwyca.
Chwile wcześniej w biedrze kupiliśmy cydr i 2 chupa chupsy. Czytamy książki, gadamy, pijemy trwa ogólnie rozumiany relaks.
Rośliny są tak wysokie, że spokojnie nas przykrywają gdy leżemy.
Robi się coraz cieplej, żaden guzik nie zostaje rozpięty, ubrania mamy na sobie, a mimo to zaczynamy uprawiać seks

tak było dzieci ;)
6 posts and 4 images omitted.


Rzeczywistość 07/24/2017 (Mon) 11:39:23 [Preview] No. 12773 del
(176.56 KB 500x338 feel thinf.jpg)
To uczucie kiedy nie mam ABSOLUTNIE NIC do napisania w tym temacie. Nigdy nie miałem romantycznego przeżycia.
Co najwyżej jakieś mechaniczne zwierzęce xD rzeczy, ale tego to nawet nie ma co wspominać.

Czekam na śmierć. Życie to zardzewiała zjeżdżalnia, która do niej prowadzi, a moje cele i ambicje to smar, dzięki któremu droga jest bardziej znośna.


gnijacy 07/24/2017 (Mon) 13:02:27 [Preview] No. 12774 del
(13.27 KB 400x387 1412620428639.jpg)
ehh


Anonymous 07/24/2017 (Mon) 13:25:05 [Preview] No. 12775 del
>>12773
same here, chyba mi odpierdoli na starość jak szufli


Rzeczywistość 07/24/2017 (Mon) 16:09:15 [Preview] No. 12777 del
>>12775
Sugerowanie, że szufli odpierdoliło od braku zjebanych przeżyć.
To prawda, że takie życie jest puste i chujowe i też trochę boje się o swoje zdrowie psychiczne za 10-15 lat, ale może praca uczyni mnie wolnym.


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 13:36:42 [Preview] No. 13128 del
(32.03 KB 512x512 mC7cTyN3.jpeg)



(50.40 KB 600x727 puci puci.jpg)
Brodowski 07/24/2017 (Mon) 00:03:10 [Preview] No. 12759 [Reply] [Last 50 Posts]
https://youtube.com/watch?v=avqVZWAlifw [Embed]
Mój ulubiony kabaret
1 post omitted.


Gnijący 07/24/2017 (Mon) 01:24:03 [Preview] No. 12761 del
>>12760
śmiechłem bo to prawda


Czwarty 07/24/2017 (Mon) 10:51:25 [Preview] No. 12770 del
(1.17 MB 348x202 kabarety.gif)
>>12760
to kurwa xDDDD założę się że nawet widownię mają tę samą :D


Brodowski 07/24/2017 (Mon) 18:29:03 [Preview] No. 12778 del
>>12760
https://youtube.com/watch?v=GwyakCuRy40 [Embed]
Polecam standupy tegopana


Rzeczywistość 07/24/2017 (Mon) 21:14:49 [Preview] No. 12780 del
>>12778
O kurwaaaa stary. Nie wiedziałem, że on jest aż tak ekspresyjny. Mógłby być jakimś superzłoczyńcą w filmie o superbohaterach.


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 13:29:06 [Preview] No. 13126 del
>>12778
Ale pojebany dziadek a te wykopki słuchają



(753.96 KB 698x932 cztery.png)
Sundtrack tematu
https://youtube.com/watch?v=hjqPmqXy7nc [Embed]

Wycieczka rowerowa, tournee po aptekach... kodeina, acodin, aviomarin. Podobono wzmacniają fazę tak, że czujesz się jakby to był pierwszy raz. Pojechałem spróbować. W jednej aptece nie chcieli sprzedać mi dwóch paczek antidolu, na którym tak przy okazji znajduje się nowy ludzik. Oostałem jeden i aviomarin. Na liście znajduje się druga paczka plus acodin. Reszta aptek pozamykana. Robi się nieprzyjemnie. Znalazłem jeszcze jedną. Pani aptekarka patrzy na mnie zimnym wzrokiem i mówi, że nie ma acodinu. Dostałem tylko antidol. Wiem, że kłamała, widziałem to w jej oczach. Aptekareczki z suchymi cipkami, znam je. Robi się naprawdę gorąco gdy zdaję sobie sprawę, że mogę nie zdobyć ostateniego elementu. Daję gazu i pędzę przed siebie. Energicznie wciskane pedały wydobywaja z siebie rytmiczne dźwięki akompaniując moje napięcie upiornym staccato. Wreszcie moim oczom ukazuje się jedna apteka, w której nie byłem i napis "7 dni w tygodniu". W tym momencie Brett śpiewa "we take the pills to find eachother" [demo], a ja wiem, że dzisiejsza noc będzie dobrą nocą.

Teraz siedzę tu, czekam aż rozpuści się Antidol. Lepiej widzę oczami wyobraźni i cuzję nudności mimo, że wziąłem tylko 6 tbaletek aco. O 19 piję 300mg kody.
2 posts and 2 images omitted.


Rzeczywistość 07/16/2017 (Sun) 21:59:39 [Preview] No. 12627 del
(36.90 KB 400x376 you are adopted.jpg)
>>12626
Uspokój się.


Irek 07/17/2017 (Mon) 00:49:32 [Preview] No. 12628 del
(970.48 KB 1500x2639 mieso jest pyszne.jpg)
>>12627
yyyyyyyyyyy zamknij się typie... ty jakiś niedojebany jesteś...........


Gnijąca Panna Mloda 07/17/2017 (Mon) 12:46:57 [Preview] No. 12631 del
(39.23 KB 360x512 biggie.jpg)
Fajnie napisane, mam nadzieję że wycieczka (eng. trip) się udał.
Pozdrawiam gorąco


Anonymous 07/25/2017 (Tue) 12:45:34 [Preview] No. 12784 del
(768.56 KB 2992x4000 inni.jpg)


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 13:00:43 [Preview] No. 13124 del
(10.70 KB 310x162 images.png)
>>12626
> jak czujesz sie jakbys pierwszy raz bral to znaczy ze poprzednie razy się kasują!!



(24.31 KB 519x304 1486328904580.png)
Czemu nie mogłem urodzic się 10 lat wcześniej.
W tym momencie miałbym ponad 30 lat, mieszkanie i mógłbym magazynować złoto, konserwy, zrobić sobie drzwi pancerne i tym podobne rzeczy, a tak to w czasie kryzysu ekonomicznego będę musiał biegać z lorefinem po sklepach i kraść jabłka.


Lorefin 07/25/2017 (Tue) 19:28:24 [Preview] No. 12793 del
(106.03 KB 640x960 rycerzPCV.jpg)
(87.33 KB 499x640 samurai.jpg)
>>12792
już teraz powinieneś zacząć ćwiczyć wojenną sztuke miecza poprzez trening PCV
będziesz wyszkolony lepiej niż niejeden rycerz


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 12:50:39 [Preview] No. 13123 del
>>12793
tylko czy to pomoże gdy nadejdzie apokalipsa anonów?
wtedy normiki i chady przejmą kontrolę nad siłami militarnymi wszystkich mocarstw świata i nic nam nie pomożee



(112.61 KB 540x960 Snapchat-342473657.jpg)
Irek 07/24/2017 (Mon) 07:22:32 [Preview] No. 12769 [Reply] [Last 50 Posts]
9
3 posts and 1 image omitted.


Gnijąca Panna Mloda 07/25/2017 (Tue) 17:31:54 [Preview] No. 12789 del
(32.39 KB 396x385 1409920078524.jpg)
>>12788
jak nieraz kupie szlugi to taka paczka mi na miesiąc starczy
papierosy to nudna używka, jedyna zaleta jest taka że można pogadać przy papierosie


irek 07/25/2017 (Tue) 22:42:06 [Preview] No. 12797 del
6


Anonymous 07/26/2017 (Wed) 19:47:49 [Preview] No. 12800 del


Anonymous 07/26/2017 (Wed) 20:53:44 [Preview] No. 12803 del
23


Anonymous 08/13/2017 (Sun) 12:42:22 [Preview] No. 13120 del