/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


(116.38 KB 1637x651 ban.jpg)
Gnijący 10/30/2017 (Mon) 02:43:25 [Preview] No. 14818 [Reply] [Last 50 Posts]
>już nigdy nie dostane szczerego bana za podwiek
PO CO ŻYĆ


Gnijący 10/30/2017 (Mon) 02:45:49 [Preview] No. 14819 del
(53.68 KB 300x100 baner2.png)
>już nigdy nie będziesz przywódcą powstania rzabowego



(117.33 KB 490x521 bombel2.jpg)
Gnijący 10/30/2017 (Mon) 02:41:06 [Preview] No. 14817 [Reply] [Last 50 Posts]
bonbel el kapitan
wschodzące słońce szukaj mnie tam



(68.71 KB 800x1106 1371472160124.jpg)
Czwarty 10/26/2017 (Thu) 19:52:50 [Preview] No. 14706 [Reply] [Last 50 Posts]
itt nasi zjebani starzy i dlaczego skrzywili nam życie

Mój stary zawsze mi dopierdalał i zawsze był złośliwym śmieciem. Wszystko co nowe mnie interesowało: muzyka, gry, filmy, książki, aktywności; wszystko robiłem w ukryciu przed nim bo zawsze kurwa musiał wszystko skomentować

>zacznij ćwiczyć
ooo jaki atleta z ciebie
>zacznij biegać
nie zmęczyłeś się????
>graj na kompie
za naukę byś się wziął
>czytaj książkę
ooo za książkę się wziął, święto!!! (chuj z tego że czytałem mnóstwo książek i to poważnych jak na dzieciaka)
>słuchaj muzyki
a co to za brzęczenie/darcie ryja/wycie haha czego ty słuchasz

Nigdy nie mógł sobie odpuścić okazji do dopierdolenia mi. To jest największe skurwysyństwo jakie można zrobić dziecku, bo sprawiło, że byłem wycofany i bałem się komuś opowiadać o moich zainteresowaniach itp bo myślałem, że od razu będą takie komentarze. Między innymi to było przyczyną mojego spierdolenia w dzieciństwie

Message too long. Click here to view full text.

38 posts and 19 images omitted.


Kocur RGB 10/28/2017 (Sat) 18:15:12 [Preview] No. 14774 del
(256.53 KB 900x900 ĄĄĄĄ.jpg)
dzisiaj urodziny mojej małej kurwy szmaty

pierwsza sekunda kiedy weszła do domu ojciec drze pizdę, żeby matka rzuciła wszystko co robi i zaczęła jej kroić tort (bo zjeb nie potrafi XDDDD), oglądała sobie spokojnie film, zaczyna się drzeć i ją wyzywać, schodzę na dół uspokoić pijaka żula pierdolonego, on do mnie "stul pysk gówniarzu", to podbiegłem do skurwysyna i się zamachnąłem łapą, aż się wystraszył, potem bitwa na spojrzenia i poszedł, uspokoił się, bezrobotny śmieć jebany terroryzuje wszystkich bo mu się nie podoba, księciunio królewicz śmieć


Rzeczywistość 10/28/2017 (Sat) 20:21:08 [Preview] No. 14777 del
>>14771
>sugerowanie, że ja na to narzekam
>sugerowanie, ze chodzi o to, ze mieli dla mnie dużo czasuw sensie mama

"itt nasi zjebani starzy i dlaczego skrzywili nam życie"
temat jest o tym w jaki sposób rodzice wpłynęli na nasze życie, więc nie robię offtopa


Czwarty 10/29/2017 (Sun) 11:09:53 [Preview] No. 14803 del
>>14767
>w końcu wypracowaliśmy system taki że stary tłumaczył coś najpierw matce, a potem matka mi xD
skisłem xD
>i przez ponad miesiąc nie mogłem podążać za tym przeklętym pociągiem
speech: 100


Czwarty 10/29/2017 (Sun) 11:10:52 [Preview] No. 14804 del
>>14774
szanuję


Gnijący 10/29/2017 (Sun) 22:48:36 [Preview] No. 14808 del
(133.55 KB 431x362 1467022495425.png)
>>14770
u mnie to samo

>>14803
też z tego gniłem



(1.50 MB 640x360 1509186821786.webm)
Lorefin 10/29/2017 (Sun) 11:26:23 [Preview] No. 14805 [Reply] [Last 50 Posts]
xD


Czwarty 10/29/2017 (Sun) 12:54:52 [Preview] No. 14806 del
było, zakop


Lorefin 10/29/2017 (Sun) 13:29:41 [Preview] No. 14807 del
>>14806
starociota wykryta



(133.91 KB 396x385 wesolazaba036.jpg)
Czwarty 10/24/2017 (Tue) 20:13:18 [Preview] No. 14603 [Reply] [Last 50 Posts]
fajnie że was mam koledzy
5 posts and 5 images omitted.


Brodowski 10/27/2017 (Fri) 07:20:02 [Preview] No. 14734 del
l.o.v.e


Adam 10/28/2017 (Sat) 13:42:24 [Preview] No. 14768 del
>>14628
xDDDDDDDD


Anonymous 10/28/2017 (Sat) 17:42:10 [Preview] No. 14773 del
czwurasy to kutasy .!!


Anonymous 10/28/2017 (Sat) 20:22:12 [Preview] No. 14778 del
gdzie się podziały obrazki?


Czwarty 10/29/2017 (Sun) 11:04:39 [Preview] No. 14802 del
>>14778
nie wiem losowo znikają może mode wypierdala przy czyszczeniu CP



Anonymous 10/28/2017 (Sat) 22:20:56 [Preview] No. 14780 [Reply] [Last 50 Posts]
jak znalezc dziewczyne?
5 posts and 1 image omitted.


Kocur RGB 10/28/2017 (Sat) 23:35:13 [Preview] No. 14791 del
>>14787
t. nieegoistyczny chuj
zaruchałem a ty nie haahahah

prysznicuję swoją samicę komplementami (ang. shower her with compliments), czasem kupię jej coś fajnego (nic dużego, jakąś czekoladę na przykład) i jest hepi, oczywiście działa to w obie strony, trzeba być miłym dla siebie nawzajem po prostu...

>first kiss
było naprawdę fajnie
>learnt to swim
nadal pływam i lubię
>ride a bike
nie potrafię
>first flight
flightcel here


Lorefin 10/29/2017 (Sun) 02:51:25 [Preview] No. 14796 del
A ja nie mówię nikomu żadnych komplementow bo i tak się zadaje z pewnymi siebie dziewczynami której kazdy wali komplementy więc jakbym się zachowywał tak samo i gadał takie blache rzeczy to by mnie wyśmiały


Lorefin 10/29/2017 (Sun) 02:57:51 [Preview] No. 14797 del
Jak chcesz znalezc GF to musisz udać zę się wkurzasz o coś związaną z jej zachowaniem, zwyzywać ją od kurw i szmat i prawie zasagować a potem ewentualnie odwołać i przeprosić i może spróbowac ją jakoś zrozumieć itp...

Jak jakaś niepewna siebie kompleksiara to cie zasaguje, le takimi niewarto się przejmować, ale jak elitarną dziewczyna(czyt ładna zgrabna i fajna) z atencją na poziomie dziennym to przez to może nawet nieświadomie uznać, że mówisz wszystko na prawdę i naprawdę przejmuje cię jej charakter itp. a nie że gadasz tylko takie puste słowa i cokolwiek by nie powiedziała to by było OK bo jest ładna więc się nic nie liczy, nieważne co i tak każdy będzie sie do niej podlizywał bo marzy żeby ją zaruchać. Potem nie bądź edgy borderlinem i już z górki ;)


Star 10/29/2017 (Sun) 08:37:12 [Preview] No. 14801 del
>>14791
>zaruchałem a ty nie haahahah
masz nieaktualne info
ale fakt faktem, nie miałem nigdy gf, ani ta laska, którą puknąłem, nie jest już ani trochę into ja, może mam małego chuja albo słaby performens zaliczyłem........



(4.51 KB 200x133 150342143758s.jpg)
Anonymous 10/29/2017 (Sun) 06:18:38 [Preview] No. 14799 [Reply] [Last 50 Posts]
xxx

>Loli Movies Sine 1972

>PTHC - CP photo and video Girls & Boys (all Videos on the internet)

http://lovejb.cf

http://freebabe.cf

http://blackhd.ga

>Artbbs , LS magazines photo and video Girls & Boys

>ARTBBS Forum ( All ARTBBS Videos,Images on internet)

http://lovejb.cf

Message too long. Click here to view full text.



Anonymous 10/29/2017 (Sun) 06:44:38 [Preview] No. 14800 del
wtf



(9.79 KB 501x585 jude22.gif)
https://www.instagram.com/p/BayQKn_A1C4/?taken-by=anja_rubik
Żyd uczy gojów jak uprawiać (((sex))). Ciekawe kto za tym stoi...


Kocur RGB 10/28/2017 (Sat) 23:39:22 [Preview] No. 14794 del
przecież nie ma tu nic szokującego czy gorszącego chyba że jesteś wyznawcą PiSu z polski theta, uczysz WDŻ w gimnazjum i mimo posiadania dwójki dzieci jesteś mentalnie prawiczkiem


Anonymous 10/29/2017 (Sun) 04:36:05 [Preview] No. 14798 del
>>14794
>WDŻ w gimnazjum
na pierwszej (i mojej ostatniej) lekcji w 3 klasie typek puścił jakiś film 144p z lektorem z tv trwam, napierdalający o tym jaką straszną chorobą jest homoseksualizm, ale na szczęście niewrodzoną i że da się go wyleczyć xD



(7.78 KB 217x250 1410830136068s.jpg)
>masz taki średni humoreczek
>przypominasz sobie, ze jutro na obiad pizza
>moja mina (pic related)


Kocur RGB 10/28/2017 (Sat) 23:36:22 [Preview] No. 14792 del
tyle lat ze mną na jednym czanie i nie wiesz, że biały chleb to minus dwa punkty to wyglądu i wyrok na twoje gruczoły łojowe


Rzeczywistość 10/28/2017 (Sat) 23:36:54 [Preview] No. 14793 del
>>14792
od jednej nic się nie stanie



Lorefin 10/28/2017 (Sat) 22:21:35 [Preview] No. 14781 [Reply] [Last 50 Posts]
Kocur, troche ci zaspamiłem znowu bo nie widzialem twojej odpowiedzi, to nie chodzi o tempo, tylko że jakby jakiś dziwny beat jest który przeszkadza w tej piosence, niewiem, nie można tego w taki sposób wydać, coś musi zostać inaczej zrobione zobacz co tam jeszcze zaspamiłem XD Chociaz gnijacy mowi ze to tylko kwestia tego, że to jest za bardzo rockowe a za mało łagodne ale wiadomo jak gnijacy sie zna XD Zobacz przede wszystkim post o końcówkach i o perkusji, chociaż niewiem, po prostu jakby perkusja jakoś dziwnie przeszkadza w niektorych momentach


Lorefin 10/28/2017 (Sat) 22:42:47 [Preview] No. 14782 del
Niewiem, daj GG jakieś najlepiej bo tam te maile to sie chujowo wysyła
Jak uznasz ze to najlepsze co mogłeś wymyślić to już trudno, prześpiewam to całe, ale jak uznajesz że faktycznie coś tam jest nie tak, to możesz popatrzyć


Kocur RGB 10/28/2017 (Sat) 23:06:14 [Preview] No. 14785 del
>>14782
przesłucham wszystko i Ci odpisze, ale GG to huj, zostańmy przy mailu