/4/ - Kiedy 3 to za mało

Tym razem już na pewno

Boards | Catalog | Bottom

Check to confirm you're not a robot
Name
Email
Subject
Comment
Password
Drawing x size canvas
File(s)

Remember to follow the rules

Max file size: 350.00 MB

Max files: 5

Max message length: 4096


Kocur RGB 08/16/2017 (Wed) 23:48:30 [Preview] No. 13282 [Reply]
https://youtube.com/watch?v=tzLLmPniaAc [Embed]

CRINGE OVERLOAD
1 post omitted.


Gnijący 08/17/2017 (Thu) 02:13:57 [Preview] No. 13286 del
>jakieś zjeby słuchają polskiego gównianego rapu przez 14 minut i kiwają głową

nie jestem w stanie tego oglądać, a jeśli ktoś to obejrzał to jest 100% NO LIFE


Noel 08/17/2017 (Thu) 19:53:27 [Preview] No. 13361 del
>ich kanał to bejtowanie polaczków na filmikach typu polish food, polish memes

i niech ktoś mi powie, że my jako naród nie jesteśmy w huj zakompleksieni


Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 20:00:15 [Preview] No. 13363 del
>>13361
naród polski to jakaś kurwa porażka, hitler powinien dokończyć robotę tbh


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 23:41:15 [Preview] No. 13373 del
>>13282
To Natalka??
Ale sie zmienila


Anonymous 08/18/2017 (Fri) 07:36:55 [Preview] No. 13375 del
>>13373
a czy natalka ma galki oczne roznego koloru???



(345.30 KB 597x692 OST.jpg)
GNIJĄCY 08/17/2017 (Thu) 02:30:49 [Preview] No. 13290 [Reply]
ostatnie photo jakie sobie zrobiliśmy z nikolką
12 posts and 1 image omitted.


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 17:12:59 [Preview] No. 13350 del
Znam ten feeling, kiedy dziewczyna jest prawie idealna, ale ma jedną wadę: nie chce mnie albo mnie zostawiła...


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 17:58:03 [Preview] No. 13356 del
>>13342
A zwyzywałeś ją od kurew jak mówiłem? To naprawdę pomaga

A w ogóle to dla mnie miała za bardzo bezlitosny, chłodny wzrok

Nie zakochałbym sie w takiej dziewczynie.........


Gnijący 08/17/2017 (Thu) 18:03:20 [Preview] No. 13358 del
>>13356
nie pamiętam ale chyba nie xD

No to prawda, ale ja lubiłem to przeszywające spojrzenie


Ćpun 08/17/2017 (Thu) 21:01:46 [Preview] No. 13367 del
>>13358
w zasadzie to czemu cie zostawila


gnijący 08/18/2017 (Fri) 03:36:21 [Preview] No. 13374 del
>>13367
bo byłem zjebem, dobrze zrobiła



Irek 08/17/2017 (Thu) 23:31:29 [Preview] No. 13372 [Reply]
>pijesz z kolegą
>postanawiacie przypierdolić feniobarbital
>zajebliscie 4 tabletki na leb\

Jest mocno, pozdrawiam, jebac psy i chuu



Kocur RGB 08/16/2017 (Wed) 23:52:41 [Preview] No. 13283 [Reply]
>to uczucie, kiedy 80% ofert pracy w moim mieście jest skierowane do PAŃ bądź DZIEWCZYN

super kurwy pierdolone, czy to jest ten słynny wage gap gdzie bardziej opłaca się zatrudniać osoby pizdododatnie?
1 post and 1 image omitted.


Rzeczywistość 08/17/2017 (Thu) 09:37:46 [Preview] No. 13300 del
oferty dla pań typu hostessa albo sprzedawczyni w sklepie


Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 11:34:26 [Preview] No. 13304 del
>>13300
no i kurwa w czym ja jestem gorszy? znam angielski na poziomie C2 a i tak zatrudnią jakąś tępą pizdę na sekretarkę bo nie ma chuja i na imię Agata, nawet na pieczarki czy inwentaryzację wolą kobiety

moja matka w sumie nieźle to spuentowała, dla faceta albo ciężka fizyczna robota albo górna półka pracy umysłowej typu chirurg czy informatyk


Anonymous 08/17/2017 (Thu) 19:49:13 [Preview] No. 13360 del
>>13304
tak działa natura i wolny rynek. faceci nie będą się marnować na robieniu loda szefowi aka bycie sekretarką jak można ich dać do pracy w hucie


Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 20:32:58 [Preview] No. 13364 del
>>13360
life as a male is a scam i teraz już nikt mi nie wmówi, że lookism.net nie miał racji xD


Anonymous 08/17/2017 (Thu) 22:48:30 [Preview] No. 13371 del
>>13364
koniec końców zawsze ma chociaż trochę racji......



Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 20:41:52 [Preview] No. 13365 [Reply]
nie podoba mi się seks i proszę tutaj o nie wyzywanie mnie od prawiczków, chcę założyć poważny temat, czerpię z tego minimalną przyjemność lub zero przyjemności, było z 10 razy już więc nie jest tak, że spróbowałem raz i be fu nie lubię, nie jest to raczej wina dziewczyny, co jest ze mną nie tak :/


Ćpun 08/17/2017 (Thu) 21:00:35 [Preview] No. 13366 del
masz napleta?


Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 21:08:47 [Preview] No. 13368 del


Goniewicz 08/17/2017 (Thu) 21:27:41 [Preview] No. 13369 del
im dalej w czas tym jest lepiej


Kocur RGB 08/17/2017 (Thu) 21:33:24 [Preview] No. 13370 del
>>13369
w jakim sensie? z wiekiem ma mi się to bardziej podobać? co przez to rozumiesz



Lorefin 08/17/2017 (Thu) 14:03:03 [Preview] No. 13334 [Reply]
Postujemy w jakich rolach spełniliby się użytkownicy /4/

Ja: Król Polski
Realiti: Biznesmen w garniturze
Czwarty: Profesorek (jebany) w żeńskim gimnazjum
Kocur: Heavymetalowy ortodonta
Brodowski: Jan Brodowski
1 post omitted.


Irek 08/17/2017 (Thu) 15:27:26 [Preview] No. 13341 del
>>13338
podszyw ale w sumie to śmiechłem


gnijący 08/17/2017 (Thu) 15:35:47 [Preview] No. 13343 del
reality vs irek the war that never ends


Rzeczywistość 08/17/2017 (Thu) 17:40:40 [Preview] No. 13353 del
>Czwarty: Profesorek (jebany) w żeńskim gimnazjum
nie powiem żebym nie zgnił


Anonymous 08/17/2017 (Thu) 17:57:51 [Preview] No. 13355 del
(3.14 KB 300x168 indeks.png)
>>13334
lorefin królem Polski- skisłem


Noel 08/17/2017 (Thu) 19:55:17 [Preview] No. 13362 del
>>13338
najlepszy dziś xD



(28.33 KB 380x250 1403552781260.jpg)
GNijący 08/17/2017 (Thu) 12:07:45 [Preview] No. 13311 [Reply]
na 1 oko słabiej widze i bede potrzebował okularów


Anonymous 08/17/2017 (Thu) 18:02:14 [Preview] No. 13357 del
Ja też tak mam

Mam nadzieję, że jak kupie okulary to będę wszystko przeżywał bardziej żywo, lepiej skupiał się na otoczeniu, a nie trwał w zamyśleniu i swoim świecie oraz będę mógł przez to czerpać większą przyjemność z chwil. Będą wyraźne, bardziej czarujące, wywrą na mnie większe wrażenie, zapamiętam je sobie lepiej, a nie rozmazane, wszystko się zlewa jakbym w ogóle nie żył, mam ochotę wrócić szybko do domu.

Mam nadzieję, że tak się stanie i że to nie wina mojego usposobienia do życia i nieodwracalnych zmian charakteru....


Rzeczywistość 08/17/2017 (Thu) 18:11:59 [Preview] No. 13359 del
(682.38 KB 2162x3000 jdeppglasses.jpg)
>>13357
znam to uczucie



(433.47 KB 713x727 132670837347.png)
Gnijący 08/17/2017 (Thu) 16:01:55 [Preview] No. 13345 [Reply]
czy ktoś z was ma mikrofon pojemnościowy i odpowie mi na pytanko co zrobić żeby szumów było jak najmniej?
w czym nagrywać z jakimi sterownikami z jakim nadzieniem
2 posts omitted.


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 17:08:24 [Preview] No. 13348 del
Ja miałem i nwm, bo był pod USB więc miałe już tak jakby dźwięk przetworzony - moją radą jest wynająć elegancko wytłumioną salę na godzinkę i nagrać to co się chce, wtedy jest ogromna różnica i jest czysto XD ewentualnie włączyć odpowiedni tryb, który nie zgarnia całej okolicy.


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 17:09:46 [Preview] No. 13349 del
>>13347
To, jak nie nagrywasz jakiś konferencji, eventu, chórków, akustycznego (autystycznego) bandu albo orkiestry to najlepiej kupić dynamiczny


Gnijący 08/17/2017 (Thu) 17:33:02 [Preview] No. 13351 del
mam pojemnościowy SUPERLUX i przedwzmacniacz
tłumienie klasyczno piwniczne - szafka z ciuchami xD

>>13347
nigdy nie widziałem żeby ktoś rapował do dynamicznego podczas nagrywania xD


Gnijący 08/17/2017 (Thu) 17:36:50 [Preview] No. 13352 del
>>13351
chociaż ostatnio ustawiłem materace w kącie (w tym ten słynny materac na którym spał lorefin) i jest nawet lepiej niż z szafą, ale i tak coś mi szumi ciągle


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 17:57:25 [Preview] No. 13354 del
>>13352
Lorefin

A może to przez pętle mas, jak np. do listwy masz dużo sprzętów podłączonych albo nie-uziemione gniazdko, ja np. mam problem z laptopem moim, zasilanie musi być zjebane albo generować inne natężenie niż wymagane do tego typu sprzetow i jak podlaczam USB to buczy, nie znam sie na tym, to pewnie pomylilem sie w terminologii



(174.02 KB 964x613 lNzeSHy.jpg)
Lorefin 08/17/2017 (Thu) 13:48:55 [Preview] No. 13330 [Reply]
ŻYCIOWY THREAD

Dostałem lepszą posadę, gdyż jeżdżę teraz na wózku widłowym po wewnętrzno-firmowym kursie i zarabiam całkiem przyzwoitą, zjebaną pensje. Nikt w sumie tak nie jeździł dobrze jak ja tam oprocz takiego gościa, który dużo robił za granicą, ale na początku w ogóle nie ogarniałem bo był tam nowy, elektryczny wózek. Pewnie podobną zarabiałbym po jakiejś filologii w biurze i też się tak fizycznie nie narobię mocno.

W ogóle jak chodziłem po tych biurach, to wolę pracę na magazynie. Co prawda te mniej płatne mają klimat Syberii i końca marzeń dla młodych ludzi, ale te porządniejsze, gdzie zwykły pracownik od razu zarabia 17 zł brutto plus jakaś premia to bardziej zagraniczna firma, w której robi się coś konkretnego, a nie syzyfową pracę. W biurze jak przychodzisz, to musisz dosłownie pierdolić takie wymuszone rzeczy o sobie, dlaczego chcesz tu pracować itp. może niektórzy wierzą w taki świat, a niektórzy są tacy sztucznie, ale bardziej przypomina to zabawę i udawanie, że jest się ważną i wyjątkową osobą, kiedy tak naprawdę to jest zrobione pod to, żeby była hierarchia i żeby brzydcy ludzie na wyższych stanowiskach mogli czuć się lepiej od reszty, a wszyscy na dole próbują sobie wmówić, że nie są gównem, ale i tak to w głębi wiedzą i jest to odczuwalne ,ale mydli się im oczy, że oni zaczynają dopiero, musicie się uczyć, rozwijać itp. i kiedyś będziecie tacy jak ja! Nawet jak są tam wykształceni, inteligentni ludzie i wcale nie są u progu kariery zawodowej, a robią np. na boku fajne rzeczy albo byli już gdzieś, gdzie zarabiali tyle, ile jakaś pierdolencja w stylu pan kierownik albo nawet więcej, np. znałem takiego fotografa albo gościa od firmy z dronami, który w zimę nie miał klientów bo zaczynają się od lata, to i tak stara się go wrzucić w cały ten korporacyjny slang, że on zaczyna w tej "branży" i musi zdobyć doświadczenie, więc rób za gówno pensje, a jak bez rezultatów w postaci awansu w końcu zrezygnujesz, to przyjmiemy nowego podjaranego biurem i koszulą naiwniaka, który da się wciągnąć.
Na magazynie robota to robota, nie ma jakiś szczególnych dywagacji. Jesteście raczej jak załoga jednego statku, jeśli szybciej skończycie, to potem będziecie mieli trochę wolnego na odpoczynek i pisanie zjebanych postów. Mile widziany jest wigor, gdy jak ktoś jest robotny, ma dużo siły, to od razu każdemu się lepiej pracuje też, a jak taki lichy i zmęczony, narzekający to nie ma takiej atmosfery, że dobra robimy żwawo itp. skończymy to, tylko bardziej, że jesteśmy gdzies na końcu świata (warszawy) zapomnieni jak w więzieniu i musimy tu tyrać, lagry syberyjskie.. A tam w biurach często sie spotkalem z tym, że ktoś np. dosc duzo zarabial w porownaniu do innych, ma tylko komputerkową prace, siedzi z dupą i kurwuje caly czas do siebie po cichu bo po prostu jest taka atmosfera tam na open-spejsie, często bawisz się w straszne pierdoly na tych komputerach jakbyś nie robił nic ważnego tylko bezsens, na magazynie jest tak "konkretnej" i przez to jest też odpowiednie wynagrodzenie.
1 post omitted.


Anonymous 08/17/2017 (Thu) 14:41:22 [Preview] No. 13335 del
>>13333
> wracałbym do domciu a tam obiadek czeka

ta i kobieta rozkraczona na łóżku, podłogi wyszorowane, czteropak w lodówce


Lorefin 08/17/2017 (Thu) 14:53:09 [Preview] No. 13337 del
>>13335
No to też, zamiast walić konia to mógłbym się dobierać do jej pusi kiedy tylko chcę ;p


Irek 08/17/2017 (Thu) 15:18:10 [Preview] No. 13339 del
>W biurze jak przychodzisz, to musisz dosłownie pierdolić takie wymuszone rzeczy o sobie, dlaczego chcesz tu pracować itp. może niektórzy wierzą w taki świat, a niektórzy są tacy sztucznie, ale bardziej przypomina to zabawę i udawanie, że jest się ważną i wyjątkową osobą, kiedy tak naprawdę to jest zrobione pod to, żeby była hierarchia i żeby brzydcy ludzie na wyższych stanowiskach mogli czuć się lepiej od reszty, a wszyscy na dole próbują sobie wmówić, że nie są gównem, ale i tak to w głębi wiedzą i jest to odczuwalne ,ale mydli się im oczy, że oni zaczynają dopiero, musicie się uczyć, rozwijać itp. i kiedyś będziecie tacy jak ja!

>wydawaj swoje tomiki poezji
>3 błędy językowe w jednym zdaniu

NO TO MAMY POETĘ!

also naprawdę bardzo próbowałem przeczytać ten tekst, serio, bardzo się starałem ale nie dałem rady


Irek 08/17/2017 (Thu) 15:25:28 [Preview] No. 13340 del
>Niby w centrum, ale nie imprezuję i już raczej nie mam zamiaru odwiedzać takich miejsc, bo panuje tam zbyt powierzchowna i głupia atmosfera i nie chciałbym nikogo poznać stamtąd itp.

uuuuu ;]]]


gnijący 08/17/2017 (Thu) 15:42:50 [Preview] No. 13344 del
(51.45 KB 400x571 taco.jpg)
>>13333
LIBACJE TAM TAKIE WYPRAWIAJĄ, DZIWKI JAKIE SPROWADZAJĄ
WÓDKO CHYBA NAWET HANDLUJĄ BO JAK SIE POPIJOM TO ŁOMOT KRZYKI



Irek 08/17/2017 (Thu) 12:23:12 [Preview] No. 13317 [Reply]
>przed maturą z polaka
>podchodzi mój ziomek alkoholik, podjarany jak sam skurwysyn
>IR JEST ZAJEBISTA OPCJA, W SIERPNIU JEDZIEMY NA 5 DNI POD DOMKI, WÓDA I ZIOŁO WALONE OSTRO, DAWAJ, BIERZEMY EKIPE I DUPY I JEDZIEMY, DOMEK ZAJEBISTY, STANDARD JAK U CIEBIE W CHACIE, TYLKO 80 ZŁ ZA 5 DNI BO TO DOMEK RODZICÓW JACA
>o kurwa
>całą maturę piszesz z myślami o tej zajebistej libacji na której zdegenerujesz się na 3 lata w zapasie
>nie możesz się doczekać
>ekipa okazuje się coraz mocniejsza
>4 dni przed wyjazdem
>chłopaki, ja to pierdole, nie jade
>dobra, jeszcze w środę jest kolejny transport, może mi się zachce
>okazuje się że za tą samą cene mozemy siedziec jeszcze 2 dni ekstra więc męczyłbym się 2 dni dłużej
>poczuj ogromną ulgę, mimo że wydałeś 80 zl w błoto
>nie żałujesz prawie wcale

Postmaturalizm.....
2 posts omitted.


Rzeczywistość 08/17/2017 (Thu) 12:39:26 [Preview] No. 13323 del
(299.65 KB 718x650 flaga.png)
rozpoczyna się proces tzw. "dziadzienia"
ja w liceum też lubiłem chodzić na libacje, wspólne ćpanie, jaranko ziółka
zaczęly się studia i zaczęło się samotne ćpanie
potem coraz bardziej wyjebane na ludzi, koledzy z internetu
dorastasz, zaczynasz rozumieć


Irek 08/17/2017 (Thu) 12:42:31 [Preview] No. 13324 del
>>13318
*proces zostawania debilem


gnijący 08/17/2017 (Thu) 12:49:15 [Preview] No. 13326 del
>>13320
no to nie pozostaje napisać nic innego...
JAKI PRAWICZEK


gnijący 08/17/2017 (Thu) 12:50:32 [Preview] No. 13327 del
(582.48 KB 1029x647 spotkania-tinychatowe.gif)
>>13323
>>13324
zawsze śmieszy


Rzeczywistość 08/17/2017 (Thu) 12:53:45 [Preview] No. 13328 del
>>13324
ten proces ukończyłeś w dniu narodzin